Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΒΓΑ

Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΒΓΑ

Με το κεντρικό μήνυμα «ΕΒΓΑ – Η Βιομηχανία των Ονείρων μας», η εταιρεία διαμόρφωσε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με κύριο χαρακτηριστικό την αλλαγή του λογοτύπου. Ήδη από τις αρχές του έτους το νέο λογότυπο αποτυπώνεται στα προϊόντα, στα ψυγεία της εταιρείας και στις μονάδες μεταφοράς των προϊόντων, ενώ επικοινωνείται και στα νέα τηλεοπτικά προϊοντικά σποτ. Στο πλαίσιο αυτό η ΕΒΓΑ υλοποιεί για πρώτη φορά ολοκληρωμένη εταιρική καμπάνια, ενώ επαναλανσάρει σε επίπεδο εμφάνισης και γεύσεων τα παγωτά Scandal και τους χυμούς μικρής διάρκειας Refresh.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΒΓΑ χαρακτηρίζεται από την ανανέωση του γνωστού σε όλους λογοτύπου ΕΒΓΑ: διατηρεί το ειδικό βάρος, τη δύναμη και την απλότητά του, ενώ, παράλληλα, λειαίνονται οι αιχμές και γίνεται πιο φιλικό και σύγχρονο. Αποκτά, πλέον, περισσότερο ανοιχτό σχήμα, δηλώνοντας την εξωστρέφεια και «κοινωνικότητα» της εταιρείας. Παράλληλα, το λογότυπο συνδυάζεται με μια νέα οπτική προσέγγιση βασισμένη στα πολύχρωμα πέταλα ενός «λουλουδιού» - σύμβολο της φρεσκάδας, της ποικιλίας, της αγνότητας, αλλά και της απόλαυσης που προσφέρουν τα προϊόντα της ΕΒΓΑ. Τα δημοφιλή χρώματα –κόκκινο, μπλε και άσπρο– κυριαρχούν και στη νέα μορφή του λογοτύπου. Πρόκειται για μία ομαλή μετάβαση από το πλέον αναγνωρίσιμο λογότυπο της «ΕΒΓΑ της Γειτονιάς» στο σύμβολο της «ΕΒΓΑ – Η Βιομηχανία των Ονείρων μας», που εστιάζει κυρίως στις απαλές, λιτές γραμμές. Η μελέτη και η δημιουργία του νέου λογοτύπου προήλθε από τη συνεργασία της BBDO Athens που έχει την ευθύνη του διαφημιστικού λογαριασμού της ΕΒΓΑ και της γαλλικής σχεδιαστικής εταιρείας Saguez & Partners.

-

View Larger Map
-

View Iera Odos 88 in a larger map